Zwroty i reklamacje

Reklamacja towaru

W przypadku reklamacji wadliwego produktu można postąpić na dwa sposoby:

1. Zgłosić usterkę do serwisu producenta i odesłać lub dostarczyć urządzenie osobiście, zgodnie z instrukcjami. Serwisy dużych producentów często są zlokalizowane w wielu miastach na terenie kraju. Warto sprawdzić, czy taki serwis nie znajduje się w Państwa okolicy. Oszczędzi to problemów z wysyłaniem i odbieraniem paczek.

2. Zgłosić problem do nas i odesłać produkt do naszego sklepu. Może to wydłużyć proces naprawy gwarancyjnej, ponieważ nasz serwis musi przekazać wadliwe urządzenie do serwisu producenta uprawnionego do wykonywania napraw gwarancyjnych.


Prosimy o zgłoszenie poprzez e-mail na adres kontakt@jbm.pl. Nasz pracownik zarejestruje zgłoszenie serwisowe oraz poda Państwu numer zgłoszenia RMA.

Następnie urządzenie należy - w miarę możliwości - przywrócić do ustawień fabrycznych i wylogować z usług (np. Apple ID). W przypadku tabletów lub smartfonów prosimy wyjąć kartę pamięci oraz kartę SIM. Warto bezpiecznie zapakować produkt, najlepiej w oryginalne pudełko oraz dodatkowo zabezpieczyć je przed uszkodzeniami w czasie transportu. Szkody powstałe w trakcie transportu w źle zabezpieczonym pudełku nie zostaną uwzględnione przez serwis gwarancyjny, dlatego zalecamy solidne zapakowanie urządzenia. Nie musi to jednak być opakowanie producenta wraz z całym kompletem akcesoriów.

Paczkę należy zaadresować w następujący sposób:

Reklamacja jbm.pl (dopisek musi koniecznie widnieć w widocznym miejscu na przesyłce)

Serwis JB Multimedia

ul. Brzeska 107A

21-500 Biała Podlaska

Prosimy także o umieszczenie na przesyłce dopisku ze wspomnianym numerem RMA (podanym przez naszego pracownika w odpowiedzi na Państwa zgłoszenie) - wystarczy zapisać go markerem w widocznym miejscu na zabezpieczonej już przesyłce. Pomocne będzie dołączenie dokładnego opisu usterki zarówno w e-mailu, jak i na kartce dołączonej do przesyłki. Przyspieszy to proces naprawy lub wymiany towaru. 
 

Zwrot towaru

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta mają Państwo możliwość zwrotu zakupionego produktu jeżeli urządzenie nie nosi śladów użytkowania i wciąż jest pełnowartościowym produktem. W razie podjęcia decyzji o zwrocie towaru w ciągu 14 dni od zakupu, prosimy o powiadomienie e-mailem, na adres kontakt@jbm.pl, a następnie wykonać następujące kroki:

1. Urządzenie należy przywrócić do ustawień fabrycznych i wylogować z usług (np. Apple ID),

2. Zapakować w oryginalne pudełko, łącznie z otrzymanymi akcesoriami, wchodzącymi w skład zestawu producenta,

3. Do przesyłki proszę dołączyć wypełniony i własnoręcznie podpisany protokół zwrotu towaru dołączonego do faktury lub dostępny do pobrania TUTAJ.

4. Zabezpieczyć pudełko przed wysyłką, np. owijając je w folię lub papier, a następnie okleić taśmą klejącą tak, aby nie uległo zniszczeniu.

5. Zaadresować paczkę w następujący sposób:

Zwrot JBM.pl (dopisek musi koniecznie widnieć w widocznym miejscu na przesyłce)

Serwis JB Multimedia

ul. Brzeska 107A

21-500 Biała Podlaska

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium