Zwroty i reklamacje
Reklamacja towaru
W przypadku reklamacji wadliwego produktu można postąpić na dwa sposoby:
- Skorzystać z postanowień gwarancji producenta zgłaszając usterkę do serwisu producenta i odesłać lub dostarczyć urządzenie osobiście do producenta, zgodnie z instrukcjami. Serwisy dużych producentów często są zlokalizowane w wielu miastach na terenie kraju. Warto sprawdzić, czy taki serwis znajduje się w Państwa okolicy. Oszczędzi to problemów z wysyłaniem i odbieraniem paczek.
- Zgłosić problem do nas i odesłać produkt do naszego sklepu. Może to wydłużyć proces naprawy, ponieważ nasz serwis będzie musiał przekazać wadliwe urządzenie do serwisu producenta uprawnionego do wykonywania napraw gwarancyjnych.
Prosimy o zgłoszenie poprzez e-mail na adres kontakt@jbm.pl. Nasz pracownik zarejestruje zgłoszenie serwisowe oraz poda Państwu numer zgłoszenia RMA.
Następnie, urządzenie należy – w miarę możliwości – przywrócić do ustawień fabrycznych i wylogować z usług (np. Apple ID). W przypadku tabletów lub smartfonów prosimy wyjąć kartę pamięci oraz kartę SIM. Warto bezpiecznie zapakować produkt, najlepiej w oryginalne pudełko oraz dodatkowo zabezpieczyć je przed uszkodzeniami w czasie transportu. Szkody powstałe w trakcie transportu w źle zabezpieczonym pudełku nie zostaną uwzględnione przez serwis gwarancyjny, dlatego zalecamy solidne zapakowanie urządzenia. Nie musi to jednak być opakowanie producenta wraz z całym kompletem akcesoriów.
Paczkę należy zaadresować w następujący sposób:
Reklamacja jbm.pl (dopisek musi koniecznie widnieć w widocznym miejscu na przesyłce)
Serwis JB Multimedia
ul. Brzeska 107A
21-500 Biała Podlaska
Prosimy także o umieszczenie na przesyłce dopisku ze wspomnianym numerem RMA (podanym przez naszego pracownika w odpowiedzi na Państwa zgłoszenie) – wystarczy zapisać go markerem w widocznym miejscu na zabezpieczonej już przesyłce. Pomocne będzie dołączenie dokładnego opisu usterki zarówno w e-mailu, jak i na kartce dołączonej do przesyłki. Przyspieszy to proces naprawy lub wymiany towaru.
Pozostałe szczegółowe regulacje dotyczące zasad składania reklamacji znajdziecie Państwo w Regulaminie Sklepu internetowego dostępnego TUTAJ.
Zwrot towaru
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta mają Państwo możliwość skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionego Towaru. Oświadczenie w tym zakresie należy złożyć w terminie 14 dni od doręczenia Państwu Towaru. Ponoszą Państwo odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. W razie podjęcia decyzji o zwrocie towaru, przed jego odesłaniem, prosimy o powiadomienie nas o tym fakcie e-mailem, na adres kontakt@jbm.pl, a następnie o wykonanie następujących kroków:
- Urządzenie należy przywrócić do ustawień fabrycznych i wylogować z usług (np. Apple ID),
- Zwracany produkt należy zapakować w oryginalne pudełko, łącznie z otrzymanymi akcesoriami, wchodzącymi w skład zestawu producenta.
- Do przesyłki proszę dołączyć wypełniony i własnoręcznie podpisany protokół zwrotu towaru dołączony do faktury lub dostępny do pobrania TUTAJ.
- Zabezpieczyć pudełko przed wysyłką, np. owijając je w folię lub papier, a następnie okleić taśmą klejącą tak, aby nie uległo zniszczeniu.
- Należy zaadresować paczkę w następujący sposób:
Zwrot JBM.pl (dopisek musi koniecznie widnieć w widocznym miejscu na przesyłce)
Serwis JB Multimedia
ul. Brzeska 107A
21-500 Biała Podlaska
Pozostałe szczegółowe regulacje dotyczące odstąpienia od umowy i zwrotu towaru znajdziecie Państwo w Regulaminie Sklepu internetowego dostępnego TUTAJ.