do kasy suma: 0,00 zł
Pytania i odpowiedzi

 

Rejestracja i konto klienta

  • Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
  • W przypadku gdy zapomnisz hasła do swojego konta, należy kliknąć w napis „Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres zostanie wygenerowane  nowe hasło”. Następnie otworzyć otrzymanego maila i postępować zgodnie z instrukcją.

  • Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne, aby móc dokonywać zakupów?
  • Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne, aby móc zrobić zakupy. Jednak bez aktywnego konta nie ma możliwości sprawdzenia historii zamówień. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.

  • Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
  • Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć przycisk w prawym górnym rogu strony z napisem "Zarejestruj się". Następnie należy podać wszystkie wymagane dane (e-mail, hasło oraz powtórzenie hasła) oraz zaznaczyć "Zapoznałem się z regulaminem sklepu internetowego i akceptuję jego treść".

    Po prawidłowym wypełnieniu danych i kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Trzeba zalogować się na swoją pocztę i kliknąć przesłany link. Wówczas konto w sklepie jbm.pl zostaje aktywowane i można dokonywać zakupów w sklepie.

  • Jakie są korzyści dla zarejestrowanego konta?
  • Otrzymasz liczne dodatkowe korzyści:

    - podgląd statusu realizacji zamówień,

    - podgląd historii zakupów,

    - brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach,

    - możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych.

  • Czy mogę edytować swoje dane?
  • Tak, jest to możliwe po zalogowaniu do panelu klienta.

Zamówienia

  • Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
  • W takim przypadku prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

    Godziny pracy: od poniedziałku do piątku: 8:00 - 18:00

    Kontakt telefoniczny: +48 83 344 70 92
    Kontakt mailowy: kontakt@jbm.pl

  • Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
  • Status realizacji zamówienia znajduje się w historii zamówień dla zarejestrowanych klientów. Klient otrzymuje maile, które automatycznie informują o zmianach statusu zamówienia.

  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?
  • Termin jest uzależniony od liczby dostępnych produktów oraz sposobu dostawy paczki.

  • Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym?
  • Tak, zamówienia można odebrać w naszych sklepach. Podczas składania zamówienia należy wybrać opcję odbioru osobistego i wskazać konkretny sklep.

    Lista naszych sklepów:

    Biała Podlaska, ul. Brzeska 107a

    tel.: 833447070, godziny otwarcia: Pn. – Pt.: 8:00 – 18:00

    Przemyśl, ul. Mikołaja Kopernika 11

    tel: 833446298 / 727566577, godziny otwarcia: Pn. – Pt.: 8:00 – 16:00

    Chełm, ul. Lwowska 24

    tel. 669660800, godziny otwarcia: Pn. – Pt.: 8:00 – 16:00

  • Czy mogę zakupić produkt, którego nie ma w ofercie sklepu?
  • Prosimy o wysłanie takiego zapytania na adres kontakt@jbm.pl - postaramy się jak najszybciej udzielić informacji lub skorzystać z formularza "Zapytaj o produkt" dostępnego na karcie produktu pod koszykiem.

  • Gdzie znajdę fakturę za złożone zamówienie?
  • Fakturę w wersji papierowej dołączamy w przesyłce z towarem. Na życzenie klienta wyślemy w wersji elektronicznej na podany adres mailowy.

  • Jak anulować zamówienie w jbm.pl?
  • W takim przypadku prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

    Godziny pracy: od poniedziałku do piątku: 8:00 - 18:00

    Kontakt telefoniczny: +48 83 344 70 92
    Kontakt mailowy: kontakt@jbm.pl

Wysyłka i dostawa

  • Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
  • Niestety nie.

  • Jakie są koszty dostawy paczki?
  • Sposoby i koszty dostawy są zamieszczone w osobnej zakładce: Formy dostawy

Płatności

  • Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
  • Dane do przelewu:

    Bank Spółdzielczy
    86 9206 0009 0006 6149 2000 0040

    JB Multimedia Jerzy Bielecki
    ul. Brzeska 107 A
    21-500 Biała Podlaska

    W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.

  • W jakiej walucie można dokonać płatności?
  • Płatności można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach.

  • Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
  • Formy płatności są zamieszczone w osobnej zakładce: Formy płatności.

  • Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?
  • W takim przypadku prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

    Godziny pracy: od poniedziałku do piątku: 8:00 - 18:00

    Kontakt telefoniczny: +48 83 344 70 92
    Kontakt mailowy: kontakt@jbm.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium