Pytania i odpowiedzi

 

Rejestracja i konto klienta

 

  • Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

W przypadku gdy zapomnisz hasła do swojego konta, należy kliknąć w napis „Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres zostanie wygenerowane  nowe hasło”. Następnie otworzyć otrzymanego maila i postępować zgodnie z instrukcją.

 

  • Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne, aby móc dokonywać zakupów?

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne, aby móc zrobić zakupy. Jednak bez aktywnego konta nie ma możliwości sprawdzenia historii zamówień. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.

 

  • Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć przycisk w prawym górnym rogu strony z napisem "Zarejestruj się". Następnie należy podać wszystkie wymagane dane (e-mail, hasło oraz powtórzenie hasła) oraz zaznaczyć "Zapoznałem się z regulaminem sklepu internetowego i akceptuję jego treść".

Po prawidłowym wypełnieniu danych i kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Trzeba zalogować się na swoją pocztę i kliknąć przesłany link. Wówczas konto w sklepie jbm.pl zostaje aktywowane i można dokonywać zakupów w sklepie.

 

  • Jakie są korzyści dla zarejestrowanego konta?

Otrzymasz liczne dodatkowe korzyści:

  • podgląd statusu realizacji zamówień,
  • podgląd historii zakupów,
  • brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach,
  • możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych.

 

  • Czy mogę edytować swoje dane?

Tak, jest to możliwe po zalogowaniu do panelu klienta.

 

  • Jak usunąć Konto Klienta w jbm.pl?

Jeśli chcesz usunąć swoje Konto w sklepie jbm.pl skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na adres kontakt@jbm.pl, w której wyrażasz wolę usunięcia Konta.

 

Zamówienia

 

  • Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

W takim przypadku prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku: 8:00 - 18:00

Kontakt telefoniczny: +48 83 344 70 92
Kontakt mailowy: kontakt@jbm.pl

   

  • Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status realizacji zamówienia znajduje się w historii zamówień dla zarejestrowanych klientów. Klient otrzymuje maile, które automatycznie informują o zmianach statusu zamówienia.

 

  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin jest uzależniony od liczby dostępnych produktów oraz sposobu dostawy paczki.

 

  • Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym?

Tak, zamówienia można odebrać w naszych sklepach. Podczas składania zamówienia należy wybrać opcję odbioru osobistego i wskazać konkretny sklep.

 

Lista naszych sklepów:

tel.: 833447070, godziny otwarcia: Pn. – Pt.: 8:00 – 18:00

tel: 833446298 / 727566577, godziny otwarcia: Pn. – Pt.: 8:00 – 16:00

tel. 669660800, godziny otwarcia: Pn. – Pt.: 8:00 – 16:00

 

  • Czy mogę zakupić produkt, którego nie ma w ofercie sklepu?

Prosimy o wysłanie takiego zapytania na adres kontakt@jbm.pl - postaramy się jak najszybciej udzielić informacji lub skorzystać z formularza "Zapytaj o produkt" dostępnego na karcie produktu pod koszykiem.

 

  • Gdzie znajdę fakturę za złożone zamówienie?

Fakturę w wersji papierowej dołączamy w przesyłce z towarem. Na życzenie klienta wyślemy w wersji elektronicznej na podany adres mailowy.

 

  • Jak anulować zamówienie w jbm.pl?

W takim przypadku prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku: 8:00 - 18:00

Kontakt telefoniczny: +48 83 344 70 92
Kontakt mailowy: kontakt@jbm.pl

 

Wysyłka i dostawa

 

  • Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Niestety nie.

 

  • Jakie są koszty dostawy paczki?

Sposoby i koszty dostawy są zamieszczone w osobnej zakładce: Formy dostawy

 

Płatności

 

  • Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

Dane do przelewu:

Bank Spółdzielczy
86 9206 0009 0006 6149 2000 0040

JB Multimedia Jerzy Bielecki
ul. Brzeska 107 A
21-500 Biała Podlaska

 

W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.

 

  • W jakiej walucie można dokonać płatności?

Płatności można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach.

 

  • Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

Formy płatności są zamieszczone w osobnej zakładce: Formy płatności.

 

  • Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?

W takim przypadku prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

 

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku: 8:00 - 18:00

Kontakt telefoniczny: +48 83 344 70 92
Kontakt mailowy: kontakt@jbm.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium