Rejestracja i konto klienta
- Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
-
W przypadku gdy zapomnisz hasła do swojego konta, należy kliknąć w napis „Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres zostanie wygenerowane nowe hasło”. Następnie otworzyć otrzymanego maila i postępować zgodnie z instrukcją.
- Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne, aby móc dokonywać zakupów?
-
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne, aby móc zrobić zakupy. Jednak bez aktywnego konta nie ma możliwości sprawdzenia historii zamówień. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
- Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
-
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć przycisk w prawym górnym rogu strony z napisem "Zarejestruj się". Następnie należy podać wszystkie wymagane dane (e-mail, hasło oraz powtórzenie hasła) oraz zaznaczyć "Zapoznałem się z regulaminem sklepu internetowego i akceptuję jego treść".
Po prawidłowym wypełnieniu danych i kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Trzeba zalogować się na swoją pocztę i kliknąć przesłany link. Wówczas konto w sklepie jbm.pl zostaje aktywowane i można dokonywać zakupów w sklepie.
- Jakie są korzyści dla zarejestrowanego konta?
-
Otrzymasz liczne dodatkowe korzyści:
- podgląd statusu realizacji zamówień,
- podgląd historii zakupów,
- brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych.
- Czy mogę edytować swoje dane?
-
Tak, jest to możliwe po zalogowaniu do panelu klienta.
- Jak usunąć Konto Klienta w jbm.pl?
-
Jeśli chcesz usunąć swoje Konto w sklepie jbm.pl skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na adres kontakt@jbm.pl, w której wyrażasz wolę usunięcia Konta.
Zamówienia
- Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
-
W takim przypadku prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku: 8:00 - 18:00
Kontakt telefoniczny: +48 83 344 70 92
Kontakt mailowy: kontakt@jbm.pl
- Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
-
Status realizacji zamówienia znajduje się w historii zamówień dla zarejestrowanych klientów. Klient otrzymuje maile, które automatycznie informują o zmianach statusu zamówienia.
- Jaki jest termin realizacji zamówienia?
-
Termin jest uzależniony od liczby dostępnych produktów oraz sposobu dostawy paczki.
- Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym?
-
Tak, zamówienia można odebrać w naszych sklepach. Podczas składania zamówienia należy wybrać opcję odbioru osobistego i wskazać konkretny sklep.
Lista naszych sklepów:
Biała Podlaska, ul. Brzeska 107atel.: 833447070, godziny otwarcia: Pn. – Pt.: 8:00 – 18:00
Przemyśl, ul. Mikołaja Kopernika 11tel: 833446298 / 727566577, godziny otwarcia: Pn. – Pt.: 8:00 – 16:00
Chełm, ul. Lwowska 24tel. 669660800, godziny otwarcia: Pn. – Pt.: 8:00 – 16:00
- Czy mogę zakupić produkt, którego nie ma w ofercie sklepu?
-
Prosimy o wysłanie takiego zapytania na adres kontakt@jbm.pl - postaramy się jak najszybciej udzielić informacji lub skorzystać z formularza "Zapytaj o produkt" dostępnego na karcie produktu pod koszykiem.
- Gdzie znajdę fakturę za złożone zamówienie?
-
Fakturę w wersji papierowej dołączamy w przesyłce z towarem. Na życzenie klienta wyślemy w wersji elektronicznej na podany adres mailowy.
- Jak anulować zamówienie w jbm.pl?
-
W takim przypadku prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku: 8:00 - 18:00
Kontakt telefoniczny: +48 83 344 70 92
Kontakt mailowy: kontakt@jbm.pl
Wysyłka i dostawa
- Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
-
Niestety nie.
- Jakie są koszty dostawy paczki?
-
Sposoby i koszty dostawy są zamieszczone w osobnej zakładce: Formy dostawy
Płatności
- Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
-
Dane do przelewu:
Bank Spółdzielczy
86 9206 0009 0006 6149 2000 0040JB Multimedia Jerzy Bielecki
ul. Brzeska 107 A
21-500 Biała PodlaskaW tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.
- W jakiej walucie można dokonać płatności?
-
Płatności można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach.
- Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
-
Formy płatności są zamieszczone w osobnej zakładce: Formy płatności.
- Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?
-
W takim przypadku prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku: 8:00 - 18:00
Kontakt telefoniczny: +48 83 344 70 92
Kontakt mailowy: kontakt@jbm.pl