REJESTRATOR SAM. NAVITEL MR250 NV 5" FHD 16:9 microSD KAMERA COFANIA
Opis
NAVITEL MR250 NV
Stylowe rozwiązanie i bezpieczna jazda
NAVITEL MR250 Night Vision to 5-calowe, inteligentne lusterko wsteczne, które zapewni bezpieczną jazdę. Lusterko posiada 5-calowy wyświetlacz wykonany w technologii IPS i wejście na karty microSD o pojemności do 64 GB.
Doskonała jakość obrazu
NAVITEL MR250 NV nagrywa filmy w doskonałej jakości zarówno w dzień jak i w nocy, nawet przy słabym oświetleniu. Dzięki sensorowi SC2363 (night vision) i nowoczesnej optyce z 4-warstwowym obiektywem, wideo pozostaje wyraźne i dokładne.
Podwójne nagrywanie
Dzięki urządzeniu z opcją nagrywania i tylnej kamerze uchwycisz wszystko, co dzieje się na drodze. Tylna kamera jest wodoodporna (standard IP65). Można ją przymocować do ramki tablicy rejestracyjnej.
Główny asystent na drodze
NAVITEL MR250 Night Vision posiada G-sensor, który w przypadku gwałtownego przyspieszenia, hamowania lub kolizji chroni nagrane pliki. Jeśli urządzenie ma zapewnione źródło zasilania, wideorejestrator zacznie nagrywać automatycznie po uruchomieniu silnika.
Parametry
Producent | Navitel |
Model | MR250 NV |
Kod | FOTKAMREJ--NAV-079984 |
Symbol | navitel-mr250-nv |
EAN | 8594181741538 |
Jakość Zapisu Obrazu | Full HD (1920 x 1080) |
Złącza | Mini USB, czytnik kart pamięci, wyjście AV |
Kąt widzenia [°] | 160° |
Przekątna Ekranu ["] | 5" |
Zasilanie | gniazdo zapalniczki samochodowej |
Funkcje | Automatyczne rozpoczęcie nagrywania wraz z uruchomieniem silnika, nagrywanie zdarzeń, nagrywanie w pętli, tryb nocny, tryb parkingowy, czujnik ruchu, czujnik wstrząsów, tryb zdjęcia |
GPS | Nie |
Nagrywanie Dźwięku | Nie |
Kolor | srebrny |
Głębokość | 39 mm |
Szerokość | 310 mm |
Wysokość | 86 mm |
Waga (g) | 260 |
Załączone wyposażenie | ładowarka samochodowa, kabel USB, naklejki 3M, kabel AV (do kamery tylnej), klipsy mocujące (4 sztuki) |
Gwarancja | 24 miesiące (gwarancja producenta) |
Edward U
Dobrej jakości sprzet, nagrania dobrej jakości.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.